Asociaţia Facultăţilor de Economie din România – AFER organizează competiţia profesional-ştiinţifică a studenţilor sub forma Olimpiadei Naţionale a Economiştilor în Formare, manifestare care şi-a propus stimularea performanţelor de vârf în pregătirea profesional-ştiinţifică a studenţilor, aprofundarea competenţelor de cercetare ştiinţifică în domeniul economic, dezvoltarea aptitudinilor de lucru şi comunicare în echipă şi cultivarea spiritului de competiţie.
În perioada 28.05.2015-29.05.2015Facultatea de Administraţie şi Afaceri din cadrul Universităţii din Bucureşti a organizat împreună cu Asociaţia facultăţilor de Economie din România (AFER) faza naţională a competiţiei de comunicări şi referate din cadrul Olimpiadei Naţionale a Economiştilor în Formare (ONEF), ediţia a X-a,secţiunea „Economie şi dezvoltare durabilă”.
La această secţiune studenţii Facultăţii de Stiinţe Economice, din cadrul Universităţii „Ovidius” din Constanţa au obţinut Marele Premiu „N. N. Constantinescu”. Lucrarea premiată "Industria farmaceutică - sector economic controversat" a fost elaborată de Sofica Adriana Georgiana, Socol Dana Alexandra, Stamate Delia Cristiana - studente la specializarea Economia Comerţului Turismului şi Serviciilor, anul III, indrumate de prof. univ. dr. Ion Botescu.
De asemenea, Gheorghevici Georgiana Andrada, studentă la specializare Afaceri Internaţionale, anul II, a primit Diploma de Onoare, pentru lucrarea "Accentuarea inegalităţii în contextul globalizării economiei mondiale", lucrare indrumată tot de prof. univ. dr. Ion Botescu.
Secţiune „Marketing”a Olimpiadei Naţionale a Economiştilor în Formare (ONEF),ediţia a X-a, s-a desfăşurat în perioada 26-27 mai la Universitatea Valahia din Târgovişte. La această ediție a olimpiadei au fost înscriși 72 de studenți participanți, de la 21 de facultăți din țară.
La aceasta secţiune Camelia Ionela Ciausu, studentă la Facultatea de Ştiinţe Economice din cadrul Universtăţii „Ovidius” din Connstanţa a primit Premiul pentru cercetare interdisciplinară pentru lucrarea „Promovarea vânzărilor, instrument de bază din cadrul mixului promoţional”elaborată sub îndrumarea lect.univ.dr. Andreea Moraru.